سرجارو آلومینیومی سه بخشی

سرجارو آلومینیومی سری Elite Gold برند KOKIDO

سرجارو آلومینیومی سه بخشی استخر، یکی از محصولات سری Elite Gold برند Kokido هست . که جهت تمیز کردن کف و کناره های کاسه ی استخرهای شنا به کار می رود. در واقع، می توان با اتصال یک سر شلنگ خرطومی به این سرجارو آلومینیومی استخر KOKIDO و اتصال سر دیگر شلنگ به کانکشن اسکیمر، کاسه ی استخر را با استفاده از نیروی مکش پمپ، تمیز کرد. برای این منظور، امکان اتصال آسان این سرجاروها به دسته جاروهای تلسکوپی استاندارد وجود دارد.

طراحی منحصر به فرد این سرجاروها در اروپا به ثبت رسیده است. بدنه ی این سرجاروها از سه بخش تشکیل شده که به صورت مفصلی به یکدیگر متصل شده‌اند. از این رو، دو قسمت کناری به راحتی خم شده و جارو کردن محل اتصال دیواره ها به کف استخر را امکان پذیر می سازند. از آنجا که این سرجاروها مجهز به دستگیره ی آهنی و بدنه ی آلومینیومی سنگین هستند، در زیر آب، به راحتی از روی سطوح بلند نمی شوند و از این رو، اختلالی در فرآیند جارو کردن کاسه ی استخر به وجود نمی آید. این سرجاروها، مجهز به برس های سرتاسری در قسمت کف خود هستند که به جداسازی ذرات چسبیده به سطوح استخر، کمک می کند. برخورداری از چرخ های ضد لغزش موجب شده است که این سرجاروها بتوانند به راحتی روی سطوح استخر حرکت کنند.

سرجاروهای آلومینیومی سه بخشی Elite Gold کوکیدو، در دو مدل ۴۵ سانتی متری  و ۳۵ سانتی (کد K393) عرضه می شوند که با شلنگ خرطومی ۳۸ میلی متری (۲/۱ ۱ اینچی) یا شلنگ خرطومی ۵۰ میلی متری (۲ اینچی) همخوانی دارند.

ویژگی های سرجارو آلومینیومی استخر KOKIDO :

  • طراحی اروپایی
  • مجهز به دستگیره آهنی و بدنه آلومینیومی سنگین
  • مناسب جهت تمیز کردن کف و دیواره استخر
  • برس دار و چرخ دار

یک سال گارانتی میراب آرین و خدمات پس از فروش

دانشنامه استخر

برای دریافت کتابچه الکترونیکی (eBook)فرم زیر را پر کنید!