پمپ استخر IML سری ATLAS

پمپ تصفیه استخر IML اسپانیا سری ATLAS

پمپ تصفیه استخر ATLAS، از محصولات IML اسپانیا است. ویژگی اصلی پمپ تصفیه استخر ATLAS، دبی بالا در هد متوسط است. این پمپ‌ها دارای کانکشن‌های مکش و دهش چسبی ۱۱۰ میلیمتر هستند و جهت مدار تصفیه و گرمایش استخرهای عمومی و مجموعه‌های آبی بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. پمپ‌های تصفیه استخر سری ATLAS سه فاز بوده و در توان ۷/۵، ۱۰ و ۱۲/۵ اسب بخار موجود هستند.

جنس بدنه این پمپ‌ها از پلی پروپیلن تقویت شده با فایبرگلاس است و در برابر کلر و سایر مواد شیمیایی که برای نگهداری از استخر به آب اضافه می‌شوند، دچار خوردگی نمی‌شود. این پمپ‌های تصفیه استخر از نوع سانتریفیوژ هستند و با نیروی گریز از مرکز کار می‌کنند. در چنین پمپ‌هایی، شفت و پروانه‌ی متصل به آن از اهمیت بالایی برخوردارند. در واقع، این پروانه است که با نیروی الکتروموتور پمپ، به گردش درآمده و سیرکولاسیون آب را برقرار می‌کند. از این رو، ضروری است که پروانه و شفت از متریال مستحکم و مقاوم در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی ساخته شوند. پروانه‌ی پمپ‌های سری ATLAS از جنس نوریل است. شفت موتور نیز از استنلس استیل ۳۱۶L (استیل ضد زنگ گرید دریایی) ساخته شده‌است.

این “پمپ‌ تصفیه استخری همچنین به پیش فیلتر یکپارچه مجهز است تا از ورود آشغال‌های بزرگ به پمپ و مسدود شدن پروانه جلوگیری شود. از دیگر ویژگی این پمپ‌ها می‌توان به دسترسی آسان به سبد استرینر پیش فیلتر برای تخلیه‌ی آن اشاره کرد. درب محفظه‌ی این پمپ‌ها به جای شیشه از پلی کربنات شفاف ساخته شده که متریالی سبک و در عین حال، کاملا مقاوم در برابر ضربه به شمار می‌رود.

ویژگی‌های پمپ تصفیه استخر ATLAS

  • پمپ سانترفیوژ سیرکولاسیون با دبی بالا
  • مجهز به درپوش شفاف از جنس پلی کربنات با امکان مشاهده سبد پلاستیکی در مکش پمپ
  • جنس بدنه و پیش فیلتر از پلی پروپیلن تقویت شده با فایبرگلاس که در برابر انواع مواد شیمیایی کاملاً مقاوم بوده و طول عمر بالا را تضمین می‌کند.
  • پروانه و دیفیوزر از جنس نوریل؛ پلیمری فشرده که در برابر تنش‌های مکانیکی و هیدرولیکی و خوردگی شیمیایی کاملا مقاوم است و دمای بالا تا ۱۰۴ درجه سانتی گراد را تحمل می‌کند.
  • شفت موتور از آلیاژ استنلس استیل ۳۱۶L
  • کانکشن‌های مکش و دهش پمپ از مهره ماسوره چسی UPVC با سایز ۱۱۰ میلی متر

کاربردهای پمپ تصفیه استخر ATLAS

پمپ تصفیه استخر ATLAS برند IML اسپانیا با موتور سه فاز و پیش فیلتر یکپارچه با ظرفیت بالا برای تصفیه آب استخر‌های عمومی و پمپ جت جکوزی قابل استفاده است.

مشخصات فنی

مدل

توان

جنس پروانه

سایز اتصالات (mm)

آبدهی (M3/H)

HP

KW10m12m14m16m
AT07507/5

5/5

N

1101057030

AT1000

107/4

N

110

1259050

40

AT125012/59/2N11014011060

50

  • 2 سال ضمانت میراب آرین و ۱۰ سال خدمات پس از فروش
دانشنامه استخر

برای دریافت کتابچه الکترونیکی (eBook)فرم زیر را پر کنید!