کنترل پنل یونیت دیجیتال C260

کنترل پنل یونیت دیجیتال HARVIA فنلاند C260

کنترل پنل دیجیتال هیتر سونا C260، محصولی از برند فنلاندی Harvia است. این کنترل یونیت، انتیخاب مناسب جهت سونا های بزرگ و عمومی به شمار می رود و برای هیترهایی قابل استفاده است که توان خروجی آنها حداکثر ۲۲ کیلو وات باشد. این محصول، دارای کنترل پنل حرفه ای و پاور یونیت مجزا است. با استفاده از این کنترل یونیت، می توان تایمر را به صورتی تنظیم کرد که هیتر در روزهای منتخبی از هفته، سر ساعتی خاص به صورت خودکار خاموش یا روشن شود.

کنترل یونیت C260، مجهز به سنسور حرارتی جهت تنظیم دمای اتاق سونا بین ۴۰ تا ۱۱۰ درجه سانتی گراد است. علاوه بر این، امکان کنترل تک تک المنت های هیتر به صورت مجزا نیز توسط این کنترل پنل دیجیتال هیتر سونا وجود دارد. کاربر همچنین می تواند زمان اپراتوری هیتر را با استفاده از این یونیت تنظیم کند تا هیتر پس از ۶، ۱۲ یا ۱۸ ساعت (براساس نیاز کاربر) خاموش شود. این محصول مجهز به محافظ حرارتی است تا در صورت بالا رفتن بیش از حد دما، آسیبی به هیتر وارد نشود. به منظور کاهش متراژ سیم کشی در اتاق سونا، کنترل روشنایی و سیستم تهویه نیز از طریق این دستگاه امکان پذیر شده است.

مدل

ابعاد (cm)

ارتفاع×عمق×پهنا

۲۲

کنترل پنل ۲۲/۳×۷×۲۵

پاور یونیت ۳۵×۱۱×۲۸

با گارانتی یک ساله (طبق شرایط درج شده در ضمانت نامه) و خدمات پس از فروش میراب آرین، نماینده رسمی هارویا فنلاند در ایران، عرضه می شوند.

دانشنامه استخر

برای دریافت کتابچه الکترونیکی (eBook)فرم زیر را پر کنید!