آبنما (واتر کرتین) MEGA POOL

آبنما (واتر کرتین) MEGAPOOL

آبنمای استخر MEGAPOOL (واتر کرتین)، یکی از تجهیزات تزئینی استخرهای شنا به شمار می‌رود. آب استخر با نیروی پمپ به سمت دهانه‌ی آبنما هدایت شده و توسط نازل‌های موجود در دهانه، به صورت پرده‌ای خارج می‌شود. طراحی زیبا و منحصر به فرد آبنما استخر MEGAPOOL و ایجاد پرده‌ای از آب، موجب می‌شود که “واتر کرتین” بر زیبایی استخر شنای شما بیفزاید. علاوه بر این، آبنماها، صدای آرامش بخشی همچون صدای آبشار ایجاد می‌کنند و تجربه‌ای لذت‌بخش از شنا کردن در استخر و قدم زدن در محوطه‌ی آن را برای شما به ارمغان می‌آورند. نکته حائز اهمیت در نصب آبنما استخر MEGAPOOL این است که پمپ تغذیه‌ی آبنما باید از پمپ تصفیه‌ی استخر، مجزا باشد. به عبارت دیگر، استفاده از یک پمپ برای آبنما و سیستم فیلتراسیون، بر عمکرد تجهیزات تصفیه و گرمایشی استخر، تاثیر منفی می‌گذارد.

آبنمای استخری مگاپول در دو مدل توکار و روکار  موجود است. آبنماهای روکار از ورق استیل ۳۰۴ با ضخامت ۴ میلی متر ساخته شده‌اند و در دو طرح مات و براق عرضه می‌شوند. طراحی زیبا و مدرن و بکارگیری روش‌های نوین ورق‌کاری و جوش‌کاری در تولید این محصولات، از ویژگی‌های آبنماهای استخری MEGAPOOL به شمار می‌روند. این آبنماها که روی لبه‌ی استخر نصب می‌شوند، دارای کانکشن ورودی با سایز ۲ اینچ هستند. عرض پرده‌ی آب، ۴۰ سانتی متر است. آبنماهای مدل Victoria در دو ارتفاع ۶۰ و ۸۰ سانتی متر و آبنماهای مدل Vernal در دو ارتفاع ۸۰ و ۱۰۰ سانتی متر موجود هستند.

آبنمای استخری توکار مگاپول مدل Nevada، به صورت یک قاب است که درون دیواره‌ی استخر نصب می‌شود. این آبنماها از ورق استیل ساخته شده‌اند و در عرض ۳۰ و ۴۵ سانتی متر با کانکشن ۱/۲-۱ اینچ و عرض ۶۰ و ۹۰ سانتی متر با کانکشن ۲ اینچ موجود هستند.

ویدئوهای کاربردی مرتبط

دانشنامه استخر

برای دریافت کتابچه الکترونیکی (eBook)فرم زیر را پر کنید!