لول رگولاتور (تنظیم کننده سطح آب) IML

لول رگولاتور استخر IML اسپانیا

لول رگولاتور استخر (تنظیم کننده سطح آب استخر) یکی از محصولات برند اسپانیایی IML است. این محصول در واقع محفظه‌ای از جنس ABS است که مجهز به شناور (فلوتر) یونولیتی بوده و در لبه‌ی استخر (به موازات اسکیمر) نصب می‌شود.

همانطور که از نام آن برمی‌آید، لول رگولاتور استخر، آب را در سطح مناسب تنظیم می‌کند. با کم شدن آب استخر، شناور در سطحی پایین قرار می‌گیرد. همین امر موجب می‌شود که شیر داخل محفظه، باز شده و آب تازه از طریق ورودی لول رگولاتر استخر، وارد استخر شود. با بالا رفتن آب استخر و رسیدن آن به سطح مناسب، شناور نیز به بالاترین سطح می‌رسد و با بسته شدن شیر، جریان آب ورودی به لول رگولاتور استخر قطع می‌شود. بدین ترتیب، سطح آب استخر همواره در میانه‌ی ورودی اسکیمر باقی می‌ماند و از خالی شدن اسکیمر از آب و مکش هوا به داخل سیستم فیلتراسیون استخر پیشگیری می‌شود.

سطح آب استخرهای شنا باید همواره در میانه‌ی قاب ورودی اسکیمر باشد. درصورتیکه به دلیل تبخیر سطحی آب، پاشیده شدن آب کاسه‌ی استخر به اطراف یا به هر دلیل دیگری، آب استخر به پایین‌تر از این سطح برسد، به جای آب، هوا وارد سیستم فیلتراسیون استخر می‌شود. این امر می‌تواند خساراتی جدی به پمپ و فیلتر تصفیه وارد کند و حتی منجر به سوختن الکتروموتور پمپ شود. با نصب “تنظیم کننده سطح آب” می‌توان از بروز چنین مشکلی جلوگیری کرد.

ویژگی‌های تنظیم کننده سطح آب IML اسپانیا:

  • جنس بدنه از ABS
  • مجهز به فلوتر یونولیتی
  • اتصال مستقیم به استخر یا از طریق اسکیمر

مشخصات فنی لول رگولاتور استخر:

مدلابعاد (mm)سایز اتصال (inch)
ارتفاعقطر درپوشقطر مخزن
A0072312451803/8

 

دانشنامه استخر

برای دریافت کتابچه الکترونیکی (eBook)فرم زیر را پر کنید!