جارو قابل شارژ استخر

جارو قابل شارژ استخر KOKIDO سری Telsa 50

جاروی الکتریکی قابل شارژ Telsa 50، محصولی از برند Kokido است. از آنجا که این مدل جارو قابل شارژ استخر KOKIDO، مجهز به دستگیره‌ است، می توان از آن به عنوان جاروی دستی استفاده کرد. همچنین می توان دستگیره را به آسانی و بودن نیاز به ابزار خاصی از دستگاه جدا کرد و به جای آن، دسته جاروی تلسکوپی را برای جارو کردن نقاط عمیق تر به جارو متصل نمود. از این رو، این مدل جارو برای استخر و جکوزی قابل استفاده است.

محفظه ی جارو از جنس پلاستیک شفاف است. از این رو، امکان مشاهده ی آسان کیسه فیلتر جارو به منظور تخلیه ی آن در زمان مناسب، وجود دارد. کیسه فیلتر مخروطی شکل و مستحکم جارو می تواند علاوه بر آشغال های جمع شده در کف استخر، ذرات ریز خاک و شن را هم در خود به دام بیاندازد. خارج کردن کیسه فیلتر از جارو به منظور تخلیه و شستشوی آن، به سهولت امکان پذیر است. بدنه‌ی جارو به یک شیر کوچک مجهز شده است تا در هنگام بیرون کشیدن جارو از استخر، آب باقی مانده در آن به راحتی تخلیه شود. بدین ترتیب، می توان جارو را پس از مدت کوتاهی از اتمام کار، جمع کرد و در انبار گذاشت.

سری متحرک جاروی استخر کوکیدو مدل Telsa 50، مجهز به چرخ های توپی شکل است تا جارو به راحتی روی سطوح استخر حرکت کند. علاوه بر این، برس دار بودن سری جارو، به جدا کردن ذرات چسبیده به سطوح کمک می کند. به منظور تمیز کردن برس ها، می توان آنها را به راحتی از سری جارو جدا کرد.

این مدل جارو قابل شارژ استخر KOKIDO از قدرت مکش بالایی برخوردار بوده و به راحتی و تنها با فشار دادن یک دکمه، روشن و خاموش می شود. جارو قابل شارژ استخر KOKIDO مدل Telsa 50 با باتری لیتیومی قابل شارژ کار می کند. بدین ترتیب، دیگر خبری از سیم برق دست و پا گیر نیست. این جارو از الکتروموتور قوی برخوردار است که کاملاً مستقل از پمپ تصفیه استخر عمل می کند و آب استخر و جکوزی را با سرعت ۹۵ لیتر در دقیقه، از کیسه فیلتر می گذراند.

مشخصات جارو قابل شارژ استخر Telsa 50 کوکیدو:

  • مناسب استخرهای متوسط
  • قدرت مکش بسیار بالا و کاربری آسان
  • مدت زمان کارکرد جارو: ۴۵ دقیقه (۹۰ دقیقه در کاتالوگ)
  • مدت زمان شارژ جارو: ۴ تا ۵ ساعت
  • دارای شیر خروجی برای برگرداندن آب به استخر
  • ظرفیت مخزن جارو: ۰/۶۵ لیتر
  • دبی تصفیه آب جارو: gal/min 25 یا L/min 95
  • دارای محفظه ی شفاف و سرجاروی چرخ دار و برس دار

یک سال گارانتی میراب آرین و خدمات پس از فروش

دانشنامه استخر

برای دریافت کتابچه الکترونیکی (eBook)فرم زیر را پر کنید!