درباره شرکت میراب آرین

تاریخچه میراب آرین

هسته‌ی اصلی میراب‌آرین در سال ۱۳۳۳ توسط خانواده‌ی اعرابی در زمینه‌ی لوله و اتصالات و شیرآلات در بازار ایران شکل گرفت و از سال ۱۳۴۰ به عنوان اولین فعالان در صنف تاسیسات در بازارتهران شروع به فعالیت نمود. در ادامه ی فعالیت دراین صنعت ، با توجه به وسعت بازار رو به رشد تاسیسات در ایران و تزریق دیدگاه تخصص گرایانه و مدرن گرایی در صنعت، شعبات متعددی توسط خانواده اعرابی در تهران و مشهد تاسیس شد..    در ادامه …

شرکا تجاری

بیش از ۱۰ سال همکاری موفقیت آمیز با برترین برندهای اروپایی صنعت استخر، سونا و جکوزی، گواهی بر اعتبار میراب آرین در عرصه‌ی بین‌المللی است.

داستان موفقیت

روند رو به رشد توجه به تندرستی و مراقب‌های درمانی موجب شده است که شنا، به عنوان نوعی فعالیت ورزشی مناسب برای تمام سنین، بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. در سراسر کشور، مجموعه‌های آبی با امکاناتی همچون استخر شنا، جکوزی، انواع سونا، استخر کودک، استخر آب درمانی و غیره ایجاد می‌شوند. علاوه بر این، در زمینه‌ی ساخت استخرهای خصوصی در منازل، ویلاها و مجتمع‌های مسکونی هم شاهد افزایش چشمگیری هستیم. بازار رو به رشد استخر، منجر به تقاضایی فزاینده و فوری برای تجهیزاتی مدرن، کاربردی، قابل اطمینان و بادوام شده است؛ محصولاتی که به عنوان جایگزینی مناسب برای سیستم‌های لوله‌کشی ناکارآمد و تجهیزات سنگین و گران‌قیمت فلزی مورد استفاده قرار گیرند.

میراب آرین با هدف تامین تجهیزاتی متناسب با نیاز روز بازار، فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت، علاوه بر بیش از ۱۵ سال تجربه‌ی موفق همکاری با تعدادی از برترین برندهای اروپایی صنعت استخر و اسپا، به سرمایه‌گذاری در زمینه‌ی طراحی و تولید محصولاتی مطابق با استانداردهای جهانی پرداخته است. برندهای ایرانی MEGA POOL (تجهیزات و لوازم جانبی استخر و جکوزی)، MEGA SPA (تجهیزات و ملزومات سونا) و میراب آرین HYDROPOOL (لوله و اتصالات فشار قوی UPVC) از نتایج این سرمایه‌گذاری هستند.

استخرهای خصوصی

یکی از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی افراد در پروژه‌های استخر خصوصی، انتخاب تجهیزات، آماده‌سازی فضایی مناسب برای نصب آنها و اطمینان از راه‌اندازی اصولی این تجهیزات است. به منظور رفع این دغدغه، میراب آرین، پکیج‌های یکپارچه‌ی تصفیه، گرمایش و گندزدایی برای استخرهای خانگی را طراحی و تولید کرده است. این پکیج‌ها به عنوان جایگزینی برای تصفیه خانه‌ی استخرها به کار می‌روند و علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های پروژه، اطمینان از انتخاب بهترین تجهیزات و کیفیت مونتاژ و نصب آنها را به ارمغان می‌آورند.

علاوه بر این، با توجه به استقبال از استخرهای فایبرگلاس در بازارهای اروپایی و آمریکایی، میراب آرین در صدد آن برآمد که بازار این استخرها را در ایران ایجاد کند. ویژگی‌های استخرهای فایبرگلاس از جمله سرعت بالای فرآیند نصب و راه‌اندازی، آب‌بندی مطمئن، هزینه‌های اجرایی پایین‌تر نسبت به استخرهای بتنی و امکان نصب به صورت معلق در طبقات و پشت بام ساختمان‌ها به دلیل سبک بودن سازه، این استخرها را به جایگزینی مناسب برای استخرهای متداول بتنی تبدیل کرده است. برند ایرانی SwimPlus، ضمن الگوبرداری از برترین برندهای دنیا، استخرهای فایبرگلاس را در مدل‌های شیک و زیبا عرضه مي‌كند. اعزام تیم حرفه‌ای نصب و راه‌اندازی به سراسر کشور نیز از دیگر خدمات این برند به شمار می‌رود.

چشم انداز

میراب آرین بر آن است تا افق های بلند خود را در جهت دستیابی به اعتبار جهانی و حضور پویا و کارا در زمينه توليد و توزيع در سطح جهاني بنا نهد تا بتواند به عنوان قطب تامین ، توزیع و توليد سیستم های نوین لوله کشی استخر و تصفیه آب و تجهیزات تخصصی استخر، سونا و لوازم جانبی مرتبط، با ارائه راهکارهای نوآورانه، پیشرو و رهبر این صنعت و دیگر صنایع مرتبط باشد.

ماموریت
  • توزيع برترین برندهای لوله، اتصالات و شیرآلات UPVC و تخصصي استخر و اسپا در سطح جهانی با بیشترین تنوع محصولات و توليد اين محصولات با هدف خودكفايي با بالاترين كيفيت در ايران عزيز
  • توزیع برترین برندهای جهاني تجهیزات و لوازم جانبی استخر و سونا در سطح کشور و توليد محصولات تخصصي اين صنعت با هدف بالابردن استانداردها در صنعت استخر و اسپا و توسعه اين صنعت در ايران
  • تامین سبد کالا متنوع محصولات صنعت استخر و اسپا با قیمتی مناسب به تناسب سطوح مختلف نیاز بازار
  • ایجاد و توسعه دانش طراحی و مهندسی استخرهای خانگی و عمومی
  • ارائه خدمات پس از فروش و تضمین کیفیت در حوزه ی خدمات و محصولات
  • اتکا به بالاترين استانداردهای بسته بندی با هدف صادرات براي محصولات توليدي و کاهش آسیب دیدگی در مراحل حمل و نقل
  • خلق و نهادینه کردن فرهنگ استفاده از تفريحات آبی با ارائه محصولات متنوع آموزشي و سرگرمی آبی
  • تاکید بر اصول بنیادین سازمانهای دانش بنیان در جهت ارائه برترین خدمات مشاوره تخصصی در صنعت استخر و اسپا و صنايع مرتبط

نامه های حسن انجام کار

رضایت مشتریان از خدمات و محصولات میراب آرین، بخش مهمی از رزومه‌ی شرکت و انگیزه بخش ما برای قدم‌های بعدی است.

پرسنل

ما در میراب آرین سعی کرده‌ایم با گرد هم آوردن تیمی از افرادی متعهد، مسئولیت‌پذیر، حرفه‌ای و سخت‌کوش با چشم انداز و ارزش‌های مشترک، بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه نماییم. ما، ضمن برخورداری از یک محیط کاری رقابتی و جدی، فضایی دوستانه را ایجاد کرده‌ایم تا همکاری و کار تیمی را تقویت کنیم. اعضای تیم ما، دانشی کامل و به روز درمورد محصولاتی که به مشتریان عرضه می‌کنیم و به طور کلی، درمورد صنعت استخر، سونا و جکوزی دارند. علاوه بر این، اکثر آنها به طور مداوم مورد آموزش قرار می‌گیرند و با جستجو و تحقیق، اطلاعات خود را به روز رسانی می‌کنند. با ترکیبی از پرسنل باتجربه و افراد جوان و با استعدادی که ایده‌های نو را به مجموعه می‌آورند، ما همه‌ی آنچه که به منظور ارائه‌ی محصولات و خدماتی متمایز ضروری است را در اختیار داریم.

ما تمام جنبه‌های صنعت خود را به طور کامل درک می‌کنیم و متعهد به رفع نیازهای منحصر به فرد مشتریان، ارزش آفرینی برای جامعه و ارتقا دانش و صنعت استخر و اسپا هستیم. از مدیران ارشد گرفته تا کارشناسان فنی و فروش، بخش R&D، تیم حسابداری و مالی، پرسنل تولید و انبار، بخش خدمات پس از فروش و تیم تولید محتوا، مشتریان ما می‌توانند ارائه‌ی خدماتی در عالی‌ترین سطح را از کلیه‌ی اعضای خانواده‌ی میراب آرین انتظار داشته باشند.

ارزش های سازمانی

  • اخلاق گرایی

    ما در میراب آرین می کوشیم که با تاکید بر اهداف مشترکمان، بر اساس مرز صداقت، همواره با مشتریان خود صادق باشیم و احترام متقابل، امنیت و آرامش خاطر را در به اعضای میراب آرین و همه ی مشتریان هدیه دهیم، همواره تلاش می کنیم تا در جهت ارتقا دانش فنی، شخصی و سازمانی میراب آرین گام برداریم تا بتوانیم روحیه انعطاف پذیری را در برند میراب آرین به ارمغان آوریم .

    همچنین بر این باور هستیم که با اتکا بر ارزش های انسانی و بر اساس عدالت، انصاف و مسئولیت پذیری، وظایف خود را به بهترین نحو ممکن نسبت به همکاران خود انجام می دهیم تا الگوی مناسبی برای کارتیمی و اخلاق محوری در میان همکارانمان در بازار باشیم.

  • تعهد و تخصص

    ما، اعضای فعال و تلاشگر میراب آرین برآنیم تا همواره انتظارات مشتریان را شناسایی کرده و تعهداتمان را نسبت به آنها در زمان معین انجام دهیم تا همواره در جهت خدمات قبل و بعد از فروش پیشرو باشیم، همچنین ما همگی به عنوان یک خانواده نسبت به احساسات یکدیگر مسئولیم و تلاش می کنیم تا حس آرامش و همدلی را در کنار یکدیگر تجربه نماییم.

    ما میراب آرینی ها به قوانین تعریف شده­ی سازمانی و هنجارهای درونی خود که ما را در جهت اهداف سازمانی و شخصی سوق میدهد، پایبند هستیم و احترام به حقوق مادی و معنوی خود و دیگران را سرلوحه کار خود قرار می دهیم.

    ما میراب آرینی ها متعهد می شویم که در جهت ارتقا دانش در صنعت و کمک به اقتصاد کشور عزیزمان ایران گام برداریم و کارآفرینی درون سازمانی و برون سازمانی را وظیفه ی اصلی خود بدانیم.

  • سودآوری

    ما اعضای میراب آرین از کلیه ی فرصت های آموزشی در جهت رشد ذهنی و معنوی سازمان و کلیه ی فرصت های بازار در جهت رشد مادی اعضای میراب آرین، نمایندگان و سهامداران بهره خواهیم برد تا در ادامه بتوانیم به عنوان برندی دانش بنیان خدمتگزار جامعه ایرانی باشیم. و همواره تلاش می­کنیم تا با فعالیت هوشمندانه بین زندگی شخصی و کاری خود تعادل ایجاد نماییم و در جهت بهبود کیفیت زندگی شخصی و کاری همه ی اعضا گام برداریم.

تیم میراب آرین

مدیران

حاج ناصر اعرابی

  • بنیان‌گذار شرکت
  • رهبر الهام‌بخش میراب آرین
  • رئیس هیئت مدیره

همکاران

مهندس رسول اعرابی

  • رهبر توسعه‌گرا و منظم میراب آرین
  • مدیر عامل و عضو هیئت مدیره

دکتر رحیم اعرابی

  • رهبر استراتژیک و حمایت‌گر میراب آرین
  • مدیر توسعه کسب و کار و نائب رئیس هیئت مدیره

رومینا اعرابی

  • مدیر فنی و عضو هیئت مدیر

مریم جهانگیری

  • مدیر اجرایی و دیجیتال مارکتینگ

شروین عزیزی

  • مدیر فروش

حمید حسینی

  • مدیر واحد خدمات پس از فروش

سعید جوادی

  • مدیر واحد تحقیق و توسعه

زهرا مغاری

  • مدیر حسابداری

محمد فرجی

  • مدیر تولید

مریم امیری

  • سرپرست واحد بازاریابی

گواهینامه ها میراب آرین

پیام مدیر عامل

شرکت میراب آرین با هدف توسعه صنعت استخر ، اسپا و تصفیه آب شکل گرفته و در این مسیر با تکیه بر نوآوری و جلب رضایت حداکثری اقدام به ارائه محصولات به روز و همسو با نياز بازار از برندهای برتر دنیا نموده است.

تنوع در ارائه محصولات، نیروی انسانی متعهد و متخصص در کنار عرضه محصولات با بالاترین استانداردها و تکنولوژی روز دنیا به همراه شبکه توزیع منسجم در سراسر کشور موجب شده كه در خلق ارزش و ايجاد تمايز براي مشتريان پيشتاز باشيم .

امیدواریم با لطف پروردگار و توجه ویژه به ارزشهای والای سازمانی همچون اخلاق و تعهد همواره شاهد توسعه روز افزون همراه با افزایش سودآوری برای کارکنان، ذینفعان و مشتریان بوده و با تاکید بر توسعه و بهبود مستمر در جهت تولید ، اشتغال، رشد و بالندگی ایران عزیز سهم بیشتری ايفا كنيم.

پروژه‌های میراب آرین

نمونه ای از پروژه‌هایی که توسط میراب آرین، تامین کالا شده است:

پارک آبی تهران (چیتگر) ۹۱ تا ۹۴

سیستم لوله‌کشی UPVC

پارک آبی سرزمین موج های خروشان مشهد

سیستم لوله‌کشی UPVC

پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد

سیستم لوله‌کشی UPVC

پارک آبی ایرانیان مشهد

سیستم لوله‌کشی UPVC

پارک آبی نوشیروانی بابل

سیستم لوله‌کشی UPVC

پروژه مجموعه ورزشی شهرک اندیشه

سیستم لوله‌کشی UPVC، تجهیزات سونا

مجموعه ورزشی آترینا کاشان

سیستم لوله‌کشی UPVC، تجهیزات تصفیه، سیلیس کریستالی، تجهیزات گرمایشی

پروژه استخری دانشگاه لنگرود

سیستم لوله‌کشی UPVC، تجهیزات تصفیه، سیلیس کریستالی، تجهیزات گرمایشی

پروژه استخر تالار سپیدار دانشگاه جنگ (تهران، میدان حر)

سیستم لوله‌کشی UPVC

باشگاه تفریحی ورزشی بانک ملی (تهران، آجودیه)

سیستم لوله‌کشی UPVC، تجهیزات تصفیه

پروژه لاله پارک تبریز

سیستم لوله‌کشی UPVC، تجهیزات تصفیه

پروژه تعاونی مسکن پلیمر (تهران، چیتگر)

سیستم لوله‌کشی UPVC، تجهیزات تصفیه، تجهیزات سونا

پروژه مهر آفرین (تهران، ولنجک)

سیستم لوله‌کشی UPVC، تجهیزات تصفیه

پروژه مجتمع اداری – تجاری روشا (تهران، سه‌راه یاسر)

سیستم لوله‌کشی UPVC

باشگاه انقلاب تهران (مجموعه چهار فصل آفتاب)

سیستم لوله‌کشی UPVC، تجهیزات تصفیه، سیلیس کریستالی، تجهیزات گرمایشی

پروژه هتل تارا مشهد

سیستم لوله‌کشی UPVC، تجهیزات تصفیه

پروژه هتل آذین گرگان

سیستم لوله‌کشی UPVC

پروژه هتل سلسبیل مشهد

سیستم لوله‌کشی UPVC، تجهیزات سونا

پروژه هتل البرز مشهد

سیستم لوله‌کشی UPVC

پروژه هتل لالیم ساری

سیستم لوله‌کشی UPVC

استخر شهید فرومندی مشهد (سپاه امام رضا)

سیستم لوله‌کشی UPVC، تجهیزات تصفیه

استخر هتل ققنوس مشهد

سیستم لوله‌کشی UPVC

مجتمع ورزشی، تفریحی، آب‌درمانی و غواصی اهورا (شیراز)

سیستم لوله‌کشی UPVC، تجهیزات تصفیه

مجموعه ورزشی باران EPC (شیراز، مرودشت)

سیستم لوله‌کشی UPVC

پارک ساحلی آفتاب مشهد

سیستم لوله‌کشی UPVC

پروژه شرکت نفت (خیابان طالقانی)

سیستم لوله‌کشی UPVC، تجهیزات تصفیه، سیلیس کریستالی، تجهیزات گرمایشی

استخر دانشگاه امام صادق

سیستم لوله‌کشی UPVC، تجهیزات سونا

هتل درویشی مشهد

سیستم لوله‌کشی UPVC

هتل تهران – مشهد

سیستم لوله‌کشی UPVC، تجهیزات تصفیه

وستا هتل تنکابن

سیستم لوله‌کشی UPVC

پروژه دایاموند (خیابان مقصود بیک ۹۳)

سیستم لوله‌کشی UPVC

پروژه آرام (ولنجک)

سیستم لوله‌کشی UPVC

پروژه ستاره آرمان توس مشهد

سیستم لوله‌کشی UPVC

پروژه نیروگاه بندر عباس

سیستم لوله‌کشی UPVC

پروژه امام صادق سعادت آباد

سیستم لوله‌کشی UPVC

پروژه نیروگاه پره سر گیلان

سیستم لوله‌کشی UPVC

پروژه مجموعه ورزشی (مجیدیه، کرمان)

سیستم لوله‌کشی UPVC

پروژه دریسان (الهیه ۹۴)

سیستم لوله‌کشی UPVC

پروژه حوزه علمیه امام حسن (لواسان)

سیستم لوله‌کشی UPVC

پروژه تصفیه خانه برزو

سیستم لوله‌کشی UPVC

پروژه تصفیه خانه یزد (شرکت زلال ایران)

سیستم لوله‌کشی UPVC

پروژه های ساختمانی گروه مهندسی صحیح النسب

سیستم لوله‌کشی UPVC، تجهیزات تصفیه، سیلیس کریستالی، تجهیزات گرمایشی

پروژه ایران مال

سیستم لوله‌کشی UPVC

پروژه هتل اسپیناس پالاس تهران

سیستم لوله‌کشی UPVC، تجهیزات تصفیه، سیلیس کریستالی، تجهیزات گرمایشی

پروژه زمرد تهران

سیستم لوله‌کشی UPVC، تجهیزات تصفیه، سیلیس کریستالی، تجهیزات گرمایشی

پروژه خرم شاد تهران و اصفهان

سیستم لوله‌کشی UPVC

پروژه فرودگاه بین المللی کیش

سیستم لوله‌کشی UPVC

استخر دانشگاه علوم پزشکی تهران (لواسان)

سیستم لوله‌کشی UPVC

پروژه برج تندیس زنبق

تجهیزات تصفیه، تجهیزات گندزدایی، سیستم لوله‌کشی UPVC

پروژه استخر شهید کشوری

سیستم لوله‌کشی UPVC

دانشنامه استخر

برای دریافت کتابچه الکترونیکی (eBook)فرم زیر را پر کنید!