هیتر برقی سونا خشک سری MODERNA

هیتر برقی سونا خشک HARVIA فنلاند سری MODERNA

هیتر برقی سونا خشک MODERNA، محصولی از برند فنلاندی Harvia است. محصولات سری MODERNA، از ویژگی هایی برخوردارند که آنها را از سایر هیترهای سونا خشک متمایز می سازد. به لطف سنسورهای بکار رفته، این مدل هیتر قادر است در کوتاه ترین زمان، دمای اتاق سونا را دقیقا به سطح دلخواه شما برساند و در تمام مدتی که در اتاق سونا هستید، دما را در همان سطح حفظ کند. این هیتر برقی سونا خشک MODERNA با بدنه ی تمام استیل و طراحی شیک، جلوه ی مدرنی به دکوراسیون اتاق سونای شما می دهند.

هیترهای هارویا سری مدرنا، مجهز به کنترل پنل ضد آب هستند. کاربر می تواند با استفاده از کلیدهای روی کنترل پنل، ترموستات و تایمر هیتر را کنترل کرده و تنظیمات دستگاه را از روی نمایشگر کنترل پنل ملاحظه کند. شما می توانید مدت زمان کارکرد دستگاه (بین ۲ تا ۸ ساعت) را از طریق کنترل پنل تعیین کنید تا پس از پایان مدت زمان تعیین شده، دستگاه به صورت خودکار خاموش شود. این مدل هیتر مجهز به برنامه preset start time است که بین ۰ تا ۱۸ ساعت قابل تنظیم می باشد. با استفاده از این برنامه، دستگاه پیش از ورود شما به اتاق سونا به صورت اتوماتیک روشن شده و تا زمانی که می خواهید از سونا استفاده کنید، اتاق سونا را به میزان مورد نظر شما گرم می کند.

هیترهای سری مدرنا برند هارویا برای اتاق های سونا در اندازه متوسط طراحی شده اند و در ساخت آنها از متریال با کیفیت استفاده شده است. راندمان حرارتی این هیترهای زمینی، ۹۶ درصد است.

ویژگی ها و کاربردهای هیترهای سونای خشک هارویا سری MODERNA

  • طراحی زیبا و مدرن
  • کیفیت بالای متریال
  • بدنه تمام استیل
  • مجهز به کنترل پنل ضد آب
  • مجهز به سنسور حرارتی (دقت و سرعت بالا در گرمایش)

هیتر برقی سونا Moderna، در دو مدل با ظرفیت ۶ و ۸ کیلو وات موجود است و برای اتاق های سونای خانگی با حجم ۱۲ و ۱۶ متر مکعب مناسب می باشد.

مشخصات فنی

مدلقدرت (kw)اندازه اتاق (m3)فازمقدار سنگ (kg)

ابعاد (cm)

ارتفاع×عمق×پهنا

جنس بدنه
V60E6121/32061×۲۶×۴۳استیل

هیتر برقی سونا خشک MODERNA برند HARVIA با گارانتی یک ساله (طبق شرایط تعیین شده در ضمانت نامه) و خدمات پس از فروش میراب آرین، نماینده رسمی هارویا فنلاند در ایران، عرضه می شوند.

دانشنامه استخر

برای دریافت کتابچه الکترونیکی (eBook)فرم زیر را پر کنید!