هیتر سونا خشک سری GLOBE

هیتر سونا خشک HARVIA فنلاند سری GLOB

هیتر برقی سونا خشک GLOB، محصولی از برند فنلاندی Harvia است. این محصول، برای کسانی مناسب است که به دنبال هیتری با طراحی منحصر به فرد و کاربری آسان هستند.

بدنه ی این محصول از قطعات هلالی شکل و رینگ هایی از جنس استنلس استیل تشکیل شده است که با استفاده از دستگاه لیزر برش خورده اند. کروی بودن بدنه ی این هیترها، موجب بهبود چیدمان سنگ های هیتر شده و بدین ترتیب، سنگ های بیشتری در محفظه جا می گیرند. بدین ترتیب، هیتر به سرعت گرم می شود و حرارتی آرامش بخش و یکنواخت را در تمامی قسمت های اتاق سونا ایجاد می کند.

تنظیمات هیترهای GLOB توسط کنترل پنل صورت می گیرد. این هیتر برقی سونا خشک GLOB، به دلیل برخورداری از کنترل پنل و سنسورهای حرارتی، قادرند دمای اتاق سونا را دقیقاً به سطح مورد نظر شما برساند. از آنجا که کنترل پنل این دستگاه ضد آب است، امکان نصب آن در داخل اتاق سونا یا خارج از آن وجود دارد.

هیترهای برقی سونا سری GLOB در دو مدل با قطر ۴۳۰ و ۵۰۰ میلی متر و توان ۷ و ۱۱ کیلو وات موجود هستند و برای اتاق های سونا خشک با حجم ۱۴ و ۲۱ متر مکعب بکار می روند. راندمان حرارتی این هیترها، ۹۶ درصد است.

می توانید “هیتر سری GLOB هارویا” را روی پایه ای که به همراه هیتر در اختیار شما قرار می گیرد نصب کنید و آن را در میانه اتاق سونا قرار دهید. درصورتیکه فضا محدود باشد، امکان نصب این هیترها به صورت دیواری نیز وجود دارد و حتی می توان  هیتر را از سقف اتاق سونا آویزان کرد.

ویژگی ها و کاربردهای هیترهای سونای خشک هارویا سری GLOB

  • طراحی زیبا و منحصر به فرد
  • کیفیت بالای متریال
  • بدنه تمام استیل
  • قابل نصب به صورت دیواری، ایستاده و آویزی

هیتر برقی سونا خشک GLOB برند HARVIA، برای نصب در سونای خشک خانگی و عمومی مناسب است.

مشخصات فنی

مدل

قدرت (kw)

حجم اتاق (m3)

فاز

مقدار سنگ (kg)

ابعاد (cm)

ارتفاع×عمق×پهنا

جنس بدنه

GL70

7

14

3

50

40×۴۳×۴۳

استیل

GL110112180

48×۵۰×۵۰

هیترهای برقی سونا خشک هارویا سری GLOB با گارانتی یک ساله (طبق شرایط درج شده در ضمانت نامه) و خدمات پس از فروش میراب آرین، نماینده رسمی هارویا فنلاند در ایران، عرضه می شوند.

دانشنامه استخر

برای دریافت کتابچه الکترونیکی (eBook)فرم زیر را پر کنید!