هیتر گرمایش برقـی آب استخر Max Daprà ایتالیا

هیترهای گرمایشی برقی Max Daprà، سری D-EWT-C، از محصولات سری Classic این برند ایتالیایی هستند. همان‌طور که از نام آن‌ها برمی‌آید، این هیترها قادرند آب استخر و جکوزی را تنها با استفاده از المنت‌های حرارتی و بدون نیاز به منبعی مانند بویلر، به دمای مورد نظر برسانند. از این رو، عمده کاربرد این هیترها برای پروژه‌هایی است که به گاز دسترسی نداریم و نمی‌توانیم از بویلر گازی استفاده کنیم.

متریال هیتر گرمایش برقی

جنس بدنه‌ی هیترهای گرمایشی برقی سری D-EWT-C، از استنلس استیل ۳۱۶ و جنس المنت‌های حرارتی دستگاه از Incoloy 825 است؛ آلیاژی که از مقاومت بالایی در برابر حرارت و خوردگی شیمیایی برخوردار می‌باشد.

محافظت سه‌گانه

این هیترها، مجهز به ترموستات کنترلی ۰ تا ۴۰ درجه سانتی‌گراد، ترموستات ایمنی ۵۵ درجه سانتی‌گراد و فلو سوییچ جهت افزایش ایمنی دستگاه در جریان‌های کم آب و جلوگیری از آسیب وارد شدن به المنت‌های حرارتی دستگاه هستند.

نصب هیتر برقی

هیترهای گرمایشی برقی سری D-EWT-C، در ورودی و خروجی خود، مجهز به اتصال داخل دنده‌ی استیل سایز ۵۰ میلی‌متر هستند. از این رو، برای نصب این دستگاه‌ها در سیکل تصفیه‌ی استخرهای شنا (که از جنس UPVC هستند)، باید از مهره ماسوره یکسر مغزی برنجی استفاده شود. اگر دستورالعمل‌های ایمنی و نصب به دقت رعایت شوند، کاربر می‌تواند انتظار ماندگاری و دوام بالایی را از این محصول داشته باشد.

کاربرد هیتر گرمایش برقی

هیترهای گرمایشی برقی Max Daprà، سری D-EWT-C، در توان‌های ۱۸ و ۲۴ کیلووات برای سیکل گرمایش استخرها و جکوزی‌های خصوصی عرضه می‌شوند. این هیترها به صورت عمودی و افقی قابل نصب هستند. در صورت نصب هیتر در استخرهای معمولی (با محدوده دمایی ۲۷ تا ۲۹ درجه‌ی سانتی‌گراد)، باید ترموستات دستگاه را روی ۲۹ درجه‌ی سانتی‌گراد و درصورت نصب در جکوزی‌ها (با حداکثر دمای ۴۰ درجه‌ی سانتی‌گراد) باید ترموستات دستگاه را روی ۴۰ درجه‌ی سانتی‌گراد تنظیم کنیم.

ویژگی‌های هیتر گرمایشی برقی Max Daprà ایتالیا

ویژگی‌های هیتر گرمایشی برقی Max Daprà ایتالیا، سری D-EWT-C به شرح زیر است:

  • نصب آسان
  • موجود در توان‌های ۱۸ و ۲۴ کیلووات
  • بدنه‌ی خارجی هیتر از استنلس استیل ۳۱۶
  • بدون نیاز به منبع گرمایشی مثل بویلر یا پکیج
  • تامین آب گرم استخر و جکوزی با استفاده از انرژی الکتریکی
  • مجهز به بست نگهدارنده جهت نصب

مشخصات فنی

Model

Heat Capacity

(kw)

Min. Pump Capacity

(l/h)

 

Max. Pressure

(bar)

Shell Material

Heating Element Material

IP-Code

Current at

3×400 v

(A)

Current at

3×230 v

(A)

Contactor

Control

D-EWT-C 18

18

2800

3

AISI 316 / 1.4404

Incoloy 825

IPX4

26

45

Outside

D-EWT-C 24

24

4000

3

34,6

Outside

دانشنامه استخر

برای دریافت کتابچه الکترونیکی (eBook)فرم زیر را پر کنید!