پمپ تصفیه استخر اشپک و جکوزی سری BADU Resort برند SPECK

پمپ تصفیه استخر اشپک SPECK آلمان سری Resort

پمپ‌های تصفیه استخر و جکوزی اشپک سری BADU Resort، ساخت کمپانی SPECK آلمان هستند. نسل جدید پمپ‌های تصفیه از جنس مواد پلیمری برای اولین بار توسط این شرکت به بازار عرضه شد. پمپ‌ تصفیه استخر Resort در برابر مواد خورنده مانند کلر و سایر مواد شیمیایی استخری کاملاً مقاوم بوده و برای استفاده در سیستم پمپ تصفیه استخر و جکوزی مناسب است. جنس بدنه‌ی پمپ تصفیه استخر Resort از پلی پروپیلن تقویت شده با فایبر گلاس است.

پمپ‌های تصفیه استخر اشپک SPECK از نوع خودمکش هستند. در این پمپ‌های استخری، عملیات هواگیری به صورت اتوماتیک توسط پمپ انجام می‌شود و نیازی به هواگیری دستی در هنگام راه اندازی پمپ وجود ندارد. این پمپ‌ها مجهز به پیش فیلتر یکپارچه با ظرفیت بالا هستند. این سبد استرینر (صافی) که پیش از پروانه‌ی پمپ قرار دارد، از ورود آشغال‌های کوچک مانند مو، برگ‌های کوچک و علف به پمپ جلوگیری کرده و مانع از مسدود شدن پروانه و ورود این آشغال‌ها به خط دهش پمپ می‌شود. درپوش پیش فیلتر از متریال شفاف ساخته شده‌ است و به راحتی باز و بسته می‌شود. از این رو، بررسی سبد استرینر و تخلیه‌ی آن در صورت لزوم به آسانی صورت می‌گیرد.

این پمپ تصفیه در توان ۷/۵ اسب بخار موجود بوده و در محل اتصال به خط دهش و خط مکش، دارای مهره ماسوره چسبی UPVC به سایز ۱۱۰ میلی متر است. پمپ تصفیه استخر Resort، با توجه به طراحی منحصر به فرد، کیفیت و راندمان بسیار بالا، برای سیستم فیلتراسیون استخرهای عمومی و مجموعه‌های آبی بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پمپ تصفیه SPECK آلمان سری BADU Resort با گارانتی ۵ ساله میراب آرین و ۱۰ سال خدمات پس از فروش عرضه می‌شوند.

ویژگی‌های پمپ‌های تصفیه استخر و جکوزی سری BADU Resort

  • قدرت، کیفیت و راندمان فوق العاده بالا
  • جنس بدنه، پروانه و دیفیوزر از پلی پروپیلن تقویت شده با فایبر گلاس (PP GF 30)
  • جنس آب بندهای پمپ از کربن، سرامیک، نیترپل
  • مجهز به پیش فیلتر یکپارچه (صافی ۱۰ لیتری از جنس پلی پروپیلن با سایز مش ۳/۴ در ۳/۲)
  • خودمکش (قابل نصب تا ارتفاع ۳ متر بالاتر از سطح آب)

کاربردهای پمپ تصفیه استخر اشپک 

“پمپ تصفیه استخر اشپک SPECK سری BADU RESORT” با موتور تک فاز با توان ۷/۵ اسب بخار و سبد پیش فیلتر سرخود با ظرفیت بالا برای استخرهای مجموعه‌های بزرگ و هتل‌ها و آبشارهای تزئینی بزرگ مناسب است.

مشخصات فنی پمپ تصفیه استخر Resort

مدل

توان

فازسایز اتصالات (mm)آبدهی (M3/H)
HPKWدهش

مکش

۸m

10m12m
Resort 1107/55/5111011010598

70

دانشنامه استخر

برای دریافت کتابچه الکترونیکی (eBook)فرم زیر را پر کنید!