چراغ استخری توکار (Light) MEGAPOOL

چراغ استخر توکار MEGAPOOL

نورپردازی استخر، بر زیبایی استخر شما و محوطه‌ی اطراف آن می‌افزاید و در عین حال، موجب می‌شود که بتوانید هنگام غروب و در تاریکی شب هم در استخرتان شنا کنید. با نصب چراغ استخر توکار MEGA POOL، از بروز حادثه در محوطه‌ی استخر، به ویژه در قسمت‌هایی مانند لبه‌ی استخر و پله‌ها، جلوگیری می‌کنید و بهتر می‌توانید از سایر شناگران، به ویژه کودکان، مراقبت کنید.

امروزه، لامپ‌های LED جایگزین لامپ‌های رشته‌ای و هالوژنی در نورپردازی استخر شده‌اند چراکه بسیار بادوام، کم مصرف و مقرون به صرفه هستند. این لامپ‌ها، نوردهی بالایی دارد بطوریکه یک لامپ کوچک LED می‌تواند محدوده‌ی وسیعی را روشن کند.

چراغ‌های استخری توکار (Light) MEGA POOL، در دو سایز مختلف با توان ۵ و ۲۵ وات تولید می‌شوند. این چراغ‌ها، دارای رینگ استیل ۳۰۴ مقاوم در برابر مواد شیمیایی استخری هستند. برخورداری از درجه حافظت مکانیکی IP68 به شما اطمینان می‌دهد که این چراغ‌ها، کاملاً ضدآب بوده و در برابر فشاری که در اعماق آب به آنها وارد می‌شود، مقاوم هستند.

تنوع رنگی (Warm White، Cool White و RGB یا هفت رنگ) و نصب آسان درون دیواره یا کف انواع استخر و جکوزی از دیگر ویژگی‌های چراغ‌های استخر توکار مگاپول به شمار می‌روند. نوردهی بالا، یکی دیگر از مشخصات کلیدی چراغ‌های LED است و شدت نور چراغ‌های استخر مگاپول هم ۵۰۰ و ۱۵۰۰ لومن (بر حسب مدل) است. این چراغ‌ها، ولتاژ پایین بوده (V/DC ۱۲) و در نتیجه، از ایمنی بالایی برخوردار هستند.

“چراغ‌های استخری مگاپول” برای انواع استخر و جکوزی قابل استفاده هستند. روشن و خاموش کردن چراغ‌ها و تغییر رنگ آنها توسط دستگاه کنترل از راه دور تاچ اسکرین امکان پذیر است. این دستگاه کنترل به همراه چراغ‌های مگاپول در اختیار شما قرار می‌گیرد.

چراغ استخر توکار MEGAPOOL سری MPL 1100 با گارانتی یک ساله‌ی میراب آرین عرضه می‌شوند.

ویژگی‌های چراغ‌های استخری توکار MEGA POOL سری MPL 1100:

  • دارای رینگ استیل ۳۰۴ مقاوم در برابر مواد شیمیایی استخر
  • درجه حفاظت مکانیکی IP68
  • قابلیت نوردهی با زاویه بالا

مشخصات فنی چراغ های استخری توکار مگاپول:

مدل

ولتاژ

(V/CD)

توان

(W)

شدت نور

(lm)

رنگ نور

ابعاد (عمق × قطر)

(mm)

جنس قاب

MPL-110

12

5

500

Warm White

Cool White

RGB

95 × ۱۵۵

استیل

MPL-112

12

25

2500

95 × ۲۶۰

پخش ویدیو
دانشنامه استخر

برای دریافت کتابچه الکترونیکی (eBook)فرم زیر را پر کنید!