کنترل پنل یونیت GRIFFIN COMBI CG170C

کنترل پنل یونیت هیتر سونا HARVIA فنلاند GRIFFIN COMBI

کنترل یونیت GRIFFIN COMBI CG170C ، محصولی از برند فنلاندی Harvia است. گریفین کومبی شامل کنترل پنل هیتر سونا COMBI، پاور یونیت و سنسور حرارتی و رطوبتی مجزا است. این محصول جهت کنترل هیترهای مدل COMBI که ترکیبی از هیتر سونا خشک و دستگاه بخارساز هستند، طراحی شده است. به منظور جلوگیری از آسیب وارد شدن به هیتر در دمای بالا، این کنترل یونیت به محافظ حرارتی مجهز شده است. امکان تنظیم روشنایی و تهویه ی اتاق سونا نیز از طریق این محصول وجود دارد.

با استفاده از این کنترل پنل هیتر سونا COMBI، می توان دمای اتاق سونا را در محدوده ی ۴۰ تا ۱۱۰ درجه سانتی گراد تنظیم کرد. زمان اپراتوری هیترهای سونای خانگی، بین ۱ تا ۶ ساعت و زمان اپراتوری هیترهای سونای عمومی، بین ۱ تا ۱۲ ساعت قابل تنظیم است. همچنین با استفاده از این کنترل یونیت می توان زمان استارت با تاخیر هیتر را بین ۰ تا ۱۲ ساعت تنظیم کرد تا درصورت لزوم، هیتر پیش از ورود کاربر به اتاق سونا به صورت خودکار راه اندازی شده و دمای اتاق را به سطح مورد نظر برساند.

مدل

ابعاد (cm)

ارتفاع×عمق×پهنا

۱۷

کنترل پنل ۱۱×۳×۹/۴

پاور یونیت ۲۰×۸×۲۷

با گارانتی یک ساله (طبق شرایط درج شده در ضمانت نامه) و خدمات پس از فروش میراب آرین، نماینده رسمی هارویا فنلاند در ایران، عرضه می شوند.

دانشنامه استخر

برای دریافت کتابچه الکترونیکی (eBook)فرم زیر را پر کنید!