ایرجت UPVC جکوزی مگاپول

ایرجت پرو UPVC جکوزی MEGA POOL

ایرجت پرو جکوزی UPVC، محصولی ایرانی است که با هدف تکمیل سبد محصولات برند مگاپول و ارائه‌ی راهکاری جامع برای نصب یکپارچه در خطوط جت جکوزی‌های فایبرگلاس و بتنی، طراحی و تولید شده است. جنس این قطعه از UPVC و ضخامت آن به میزانی است که می‌تواند فشار ۲۰ بار را تحمل کند. ایرجت جکوزی مگاپول، با نام تجاری Air Jet Pro به بازار عرضه شده است.

کاربرد ایرجت پرو UPVC جکوزی مگاپول

ایرجت پرو، یکی از اجزای اصلی خط دهش آب در سیستم جکوزی‌ها به شمار می‌رود. این قطعه، جریان آب هدایت شده به سمت نازل جت را فشرده می‌سازد و در عین حال، هوا را به جریان آب تزریق می‌کند. درنتیجه، نصب ایرجت باعث می‌شود که جریان خروجی از نازل‌ها، از فشار کافی برخوردار باشد و حالت ماساژ که یکی از ملزومات آب‌درمانی در جکوزی‌ها به شمار می‌رود، بدون نیاز به حجم بالایی از آب ایجاد شود. 

نصب ایرجت پرو UPVC جکوزی مگاپول

نصب این قطعه به صورت افقی انجام می‌شود. کانکشن ورودی ایرجت (سایز ۵۰ میلی‌متر)، با استفاده از یک بوشن، زانویی یا سه راه تبدیلی UPVC، به خط جت جکوزی متصل می‌شود. ورودی هوا (سایز ۲۵ میلی‌متر) نیز به یک لوله‌ی UPVC یا اتصالی نظیر سرشلنگی UPVC یا UPVC یک‌سر برنجی/ استیل، بوشن یک سر دنده UPVC یا تبدیل یک سر دنده UPVC، مجهز می‌شود. از طرف دیگر، برای برقراری ارتباط میان ایرجت و نازل دهش چندمنظوره‌ی مگاپول، از یک لوله‌ی UPVC سایز ۶۳ استفاده می‌شود. این قطعه لوله، به صورتی برش می‌خورد که هم‌تراز با سطح استخر یا جکوزی باشد. برای اتصال نازل دهش ABS به لوله‌ی UPVC، از چسب نارنجی Transition هیدرواندسیل استفاده می‌شود.

ایرجت UPVC جکوزی مگاپول

مزایای ایرجت پرو UPVC جکوزی مگاپول

ایرجت پرو مگاپول، محصولی با رتبه‌ی فشاری PN-20 است. علاوه بر این، به منظور افزایش استحکام ایرجت، از مهره برنجی / استیل در قالب قطعه استفاده شده است. سطح مقطع ایرجت در قسمت ورودی به صورت مخروطی شکل طراحی شده است تا سرعت جریان آب به حداکثر برسد. ورودی هوا و خروجی ایرجت نیز به استاپر مجهز شده‌اند تا لوله یا اتصال ورودی، دقیقاً تا سطح مورد نظر وارد کانکشن شوند.

ویژگی‌های ایرجت پرو UPVC جکوزی مگاپول

بیایید در پایان، مروری بر مهم‌ترین ویژگی‌های ایرجت پرو UPVC جکوزی مگاپول داشته باشیم:

  • حداکثر فشار کاری ۲۰ بار
  • کانکشن ورودی  سایز ۵۰ و کانکشن خروجی سایز ۶۳
  • کاهش افت فشار جریان جت
  • کاهش توان مصرفی پمپ جت مورد نیاز
  • تولید شده به صورت یکپارچه از جنس UPVC 
  • بهره‌گیری از کانکشن‌های چسبی جهت اتصال به سیستم لوله‌کشی UPVC
  • افزایش سطح مقطع نازل در خروجی جهت افزایش راندمان
  • مجهز به استاپر در ورودی هوا

مشخصات فنی ایرجت پرو UPVC جکوزی مگاپول

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد مشخصات فنی ایرجت پرو UPVC مگاپول، به جدول زیر مراجعه کنید:

نام محصول

جنس بدنه

سایز کانکشن خروجی

سایز کانکشن ورودی

سایز ورودی هوا

ایرجت جکوزی مگاپول

Air Jet Pro

UPVC

63 mm

50 mm

25 mm

دانشنامه استخر

برای دریافت کتابچه الکترونیکی (eBook)فرم زیر را پر کنید!