دستگاه کلرزن نمکی استخر BSPOOL اسپانیا سری TOUCH EVO

دستگاه کلرزن نمکی استخر BSPOOL اسپانیا سری TOUCH EVO

کلرزن نمکی استخر سری TOUCH EVO، سیستمی نوآورانه و جمع و جور از کمپانی اسپانیایی BSPOOL برای گندزدایی استخرهای خصوصی است. این دستگاه پیشرفته با طراحی خلاقانه، محصولی است که به لطف رابط گرافیکی خود، امکان نظارت آسان بر فرآیند گندزدایی آب استخر را فراهم می‌کند.

گندزدایی استخر با کلرزن نمکی TOUCH EVO

این دستگاه، با تولید کلر به روش الکترولیز نمک معمولی، نیاز به استفاده از کلر (به صورت قرص، پودر یا مایع) را به طور کامل رفع می‌کند. در نتیجه، با حذف کلرامین‌ها در این روش گندزدایی، دیگر خبری از بوی نامطبوع آب استخر و سفید شدن لباس شنا، سوزش چشم و خارش پوست شناگران نیست. اگرچه مقدار نمکی که برای فرآیند الکترولیز به آب اضافه می‌شود، در حدی است که شوری آن را احساس نمی‌کنید، اما همین مقدار نمک می‌تواند باعث نرمی و درخشندگی پوست و ایجاد حس آرامش در شناگران شود.

کمپانی BSPOOL موفق شده است با طراحی این محصول، سیستمی با مصرف پایین‌تر نمک را به بازار عرضه کند. کلرزن نمکی TOUCH EVO برای گندزدایی موثر استخر، به ۴ کیلوگرم نمک به ازای هر متر مکعب آب نیاز دارد که ۱ کیلوگرم کمتر از میزان نمک مورد نیاز برای سیستم EVO BASIC همین برند است.

طراحی کلرزن نمکی TOUCH EVO

این دستگاه، مجهز به صفحه نمایش لمسی و تنظیمات اتوماسیون خانگی است و قابلیت تولید ۱۵ تا ۳۵ گرم نمک در ساعت (بر حسب مدل دستگاه) را دارد. در سیستم الکترولیز نمک TOUCH EVO، کنترل میزان کلر آب استخر، هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک، امکان‌پذیر است.

کلرزن نمکیTOUCH EVO  می‌تواند عملیات شوک کلر را به صورت اتوماتیک انجام دهد. در نتیجه، نیازی نیست که برای شوک دادن به استخر، کلر به آب اضافه کنیم. این محصول همچنین بالا یا پایین بودن میزان نمک استخر را از طریق کنترل پنل به شما هشدار می‌دهد تا در صورت لزوم، با رقیق کردن آب یا اضافه کردن نمک، میزان آن را به سطح مناسب برسانید. قابلیت اتصال به سیستم BMS ساختمان از طریق پروتکل MODBUS نیز یکی دیگر از ویژگی‌های کلرزن نمکی TOUCH EVO است که امکان کنترل هوشمند سیکل گندزدایی استخر را فراهم می‌کند.

تعمیر و نگهداری کلرزن نمکی TOUCH EVO

همچون سایر سیستم‌های گندزدایی BSPOOL، کلرزن نمکی استخر TOUCH EVO هم مجهز به سل الکترولیز با طول عمر ده هزار ساعت است. این ویژگی، در کنار امکان پلاریته معکوس به منظور رسوب‌زدایی سل، باعث شده است که نیاز دستگاه به تعمیر و نگهداری، به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.

ایمنی کلرزن نمکی TOUCH EVO

این دستگاه، مجهز به سیستمی است که در صورت بروز مواردی نظیر قطع جریان آب سیستم تصفیه استخر، تجمع گاز کلر در سل دستگاه، اختلالات برقی و داغ شدن بیش از حد دستگاه، آن را به طور خودکار قطع می‌کند تا از آسیب وارد شدن به سیستم کلرزن نمکی جلوگیری شود.

کاربرد کلرزن نمکی TOUCH EVO

کلرزن نمکی Touch Evo، در چهار مدل (با ظرفیت تولید ۱۵، ۲۰، ۲۵ و ۳۵ گرم نمک در ساعت) موجود است و برای گندزدایی استخرهای خصوصی در منازل و ویلاها توصیه می‌شود.

ویژگی‌های کلرزن نمکی TOUCH EVO کمپانی BSPOOL

بیایید در پایان، مروری بر مهم‌ترین ویژگی‌های سیستم گندزدایی استخر TOUCH EVO داشته باشیم:

  • مجهز به پنل کنترلی با صفحه نمایش لمسی و درجه حفاظت مکانیکی IP65
  • دارای سل الکترولیز با طول عمر  ۱۰۰۰۰ساعت
  • قابلیت اتصال به MODBUS
  • دارای مد شوک کلر به صورت اتوماتیک
  • قابلیت کنترل و تنظیم هوشمند کلر و pH آب استخر
  • مصرف کمتر برق به دلیل استفاده از تکنولوژی پاورسوئیچ
  • سیستم اتوماتیک هشدار بالا یا پایین بودن میزان نمک موجود در آب استخر
  • سیستم قطع خودکار دستگاه در زمان قطع شدن جریان آب سیستم تصفیه استخر

مشخصات فنی کلرزن نمکی TOUCH EVO

شما می‌توانید مشخصات فنی این محصول را در جدول زیر مشاهده کنید:

مدل

ظرفیت تولید نمک

(gr/h)

توان

(W)

ابعاد

(mm)

میزان نمک مورد نیاز

(kg/m3)

TOUCH EVO 15

15

80.25

130x308x250

4

TOUCH EVO 20

20

107

130x308x250

4

TOUCH EVO 25

25

133.75

130x308x250

4

TOUCH EVO 35

35

187.25

130x308x250

4

دانشنامه استخر

برای دریافت کتابچه الکترونیکی (eBook)فرم زیر را پر کنید!