هیتر برقی سونا خشک سری WALL

هیتر برقی سونا خشک HARVIA فنلاند سری WALL

هیتر برقی سونا خشک WALL، محصولی از برند فنلاندی Harvia است. این هیتردیواری با بدنه ی تمام استیل برای نصب در اتاق های سونا در اندازه ی متوسط طراحی شده است. ولوم تایمر و ترموستات در قسمت بالای دستگاه تعبیه شده و این مدل هیتر، نیازی به کنترل پنل مجزا ندارد. طراحی این هیتر برقی سونا WALL به صورت قرینه است. از این رو، می توان ولوم را روی هر دو طرف دستگاه نصب کرد تا دسترسی آسان به آن با توجه به محل قرارگیری هیتر، امکان پذیر باشد. هنگامی که هیتر روی حالت on قرار دارد، دورتادور ولوم دستگاه روشن می شود تا در اتاق های سونای کم نور نیز بتوان حرارت و زمان بندی دستگاه را تنظیم کرد. راندمان حرارتی این هیتر، ۹۶ درصد است و حرارتی یکنواخت را در تمامی قسمت های اتاق سونا ایجاد می کند.المنت های حرارتی دستگاه دارای ساختار نگهدارنده ی ویژه ای هستند که از آنها محافظت کرده و با جلوگیری از پیچ خوردگی المنت ها، طول عمر آنها را افزایش می دهد. علاوه بر این، المنت ها به گونه ای طراحی شده اند که در برابر گرمای مداوم و شدید، کاملاً مقاوم هستند. آن دسته از اجزای هیترکه نسبت به رطوبت و حرارت آسیب پذیر هستند، در قسمت پایین هیترقرار گرفته‌اند تا از آنها محافظت شده و دوام دستگاه تضمین شود.نصب این هیتر برقی سونا WALL بسیار سریع و آسان است. قابی که برای نصب هیتر بر روی دیوار مورد استفاده قرار می گیرد، به صورتی طراحی شده که هیتر در فاصله ای مناسب و ایمن از سطح زمین قرار گیرد.

ویژگی ها و کاربردهای هیترهای سونای خشک هارویا سری WALL

  • طراحی زیبا و مدرن
  • کاربرد آسان و ایمن
  • نصب سریع
  • کیفیت بالای متریال
  • بدنه تمام استیل
“هیتر سونا خشک WALL برند هارویا”، در سه مدل با ظرفیت ۵/۴، ۶ و ۸ کیلو وات موجود است و برای اتاق های سونای خانگی با حجم ۹، ۱۲ و ۱۵ متر مکعب مناسب می باشد.

مشخصات فنی

مدل

قدرت (kw)

حجم اتاق (m3)

فاز

مقدار سنگ (kg)

ابعاد (cm)

ارتفاع×عمق×پهنا

جنس بدنه

SW45

۴/۵

۹۱/۳۲۰۶۱×۲۶×۴۳استیل

SW60

۶

۱۲

SW80

۸

۱۵

۳

هیترهای سونای خشک هارویا سری WALL با گارانتی یک ساله (طبق شرایط درج شده در ضمانت نامه) و خدمات پس از فروش میراب آرین، نماینده ی رسمی هارویا فنلاند در ایران، عرضه می شوند.

ویدئوهای کاربردی مرتبط

دانشنامه استخر

برای دریافت کتابچه الکترونیکی (eBook)فرم زیر را پر کنید!