پمپ تصفیه استخر آکواتکنیکس AQUA TECHNIX آلمان سری AQUA PLUS

پمپ تصفیه استخر آکواتکنیکس AQUA TECHNIX آلمان سری AQUA PLUS

پمپ تصفیه استخر آکواتکنیکس AQUA TECHNIX، محصولی از کمپانی آلمانی AQUA TECHNIX هستند. این پمپ‌ استخری ، برای استخرهای خصوصی روکار و توکار، کاربرد دارند.

طراحی پمپ‌ آکواتکنیکس AQUA PLUS

پمپ تصفیه استخر آکواتکنیکس مدل AQUA PLUS، از سری پمپ‌های سانتریفیوژ خودمکش است و تا ارتفاع ۲ متر بالاتر از سطح آب، قابل نصب می‌باشد؛ بدون آنکه دچار مشکلی در هواگیری اتوماتیک شود. بدنه‌ی پمپ و قطعاتی که در تماس با سیال هستند، از پلیمرهای تقویت‌شده و مقاوم در برابر کلر و سایر مواد شیمیایی موجود در آب استخر ساخته شده‌اند. البته در صورت نصب در فضای باز، بهتر است که پمپ استخری، به محافظی ساده در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، مجهز شود. پمپ‌های AQUA PLUS همچنین مجهز به پیش‌فیلتر یکپارچه با درپوش شفاف هستند.

اساس طراحی پمپ‌های AQUA PLUS (همچون تمامی پمپ‌های کمپانی AQUA TECHNIX)، بر جدایی کامل محفظه‌ی الکتریکال از مکانیکال است. از این رو شفت پمپ/ الکتروموتور، هیچ تماسی با سیال ندارد و در نتیجه، هیچ خطری الکتروموتور پمپ را تهدید نمی‌کند.

مزایای پمپ‌ آکواتکنیکس AQUA PLUS

بیایید در ادامه، برخی از مزایای اصلی این سری پمپ‌ استخری را مورد بررسی قرار دهیم:

سهولت در نصب و راه‌اندازی پمپ‌ آکواتکنیکس AQUA PLUS

همانطور که گفته شد، پمپ AQUA PLUS از نوع خودمکش است و بنابراین می‌توان آن را پایین‌تر یا بالاتر از سطح آب (حداکثر ۲ متر بالاتر یا ۳ متر پایین‌تر) نصب کرد.

پمپ‌های Aqua Plus، به صورت آماده برای اتصال در اختیار شما قرار می‌گیرند و مجهز به سرشلنگی استاندارد توپیچ با سایز ۱ ½ یا ۱ ¼  اینچ هستند. البته می‌توانید برای اتصال پمپ به سیستم‌های لوله‌کشی UPVC، از اتصالات چسبی سایز ۵۰ میلی‌متر هم استفاده کنید.

الکتروموتور بادوام

پمپ‌ آکواتکنیکس AQUA PLUS به همراه الکتروموتور با پوشش پودری عرضه می‌شوند که در برابر خوردگی ناشی از کلر و سایر افزودنی‌های شیمیایی آب استخر کاملاً مقاوم است.

کاربرد پمپ‌ سری AQUA PLUS

پمپ‌های AQUA PLUS کمپانی AQUA TECHNIX آلمان، در توان ۰.۶ اسب بخار عرضه می‌شوند و برای استخرهای روکار، استخرهای توکار و استخرهای پرورش ماهی مناسب هستند.

ویژگی‌های پمپ‌های سری AQUA PLUS

مهم‌ترین ویژگی‌های پمپ‌ آکواتکنیکس AQUA PLUS، عبارتند از:

خودمکش تا ارتفاع ۲ متر

الکتروموتور کارآمد

مقاوم در برابر سایش و خوردگی

دوام و عمر طولانی، تعمیر و نگهداری آسان

مجهز به پیش‌فیلتر بزرگ

مشخصات فنی پمپ‌های سری AQUA PLUS

برای اطلاع از مشخصات فنی پمپ‌ آکواتکنیکس AQUA PLUS کمپانی AQUA TECHNIX آلمان به جدول زیر مراجعه کنید:

مدل

توان

فاز

سایز اتصالات (inch)

آبدهی (m3/h)

HP

KW

دهش

مکش

۶m

8m

10m

12m

Aqua Plus 11

0.6

0.45

1

1 ½

۱ ¼

۱۵

۱۲

۹

۵

دانشنامه استخر

برای دریافت کتابچه الکترونیکی (eBook)فرم زیر را پر کنید!