about

تاریخچه میراب آرین

هسته‌ی اصلی میراب آرین در سال ۱۳۳۳ توسط خانواده‌ی اعرابی در زمینه‌ی لوله، اتصالات و شیرآلات شکل گرفت. این خانواده، به عنوان یکی از اولین فعالان صنف تاسیسات در بازار تهران شروع به فعالیت نمود و در ادامه، با توجه به وسعت بازار رو به رشد تاسیسات در ایران و با هدف تزریق دیدگاه تخصص‌گرایی و مدرن‌گرایی به صنعت، شعبات متعددی را در تهران و مشهد تاسیس کرد.

فعالیت حاج ناصر اعرابی، در دهه ۶۰ و با تاسیس فروشگاه کهن کالا در بازار تهران با محوریت تامین لوله، اتصالات و شیرآلات پروژه‌های ساختمانی و صنعتی آغاز گردید. در ادامه، ایشان به همراه فرزندان خود و با هدف توسعه کسب و کار و لزوم نگرشی نوین در صنعت تاسیسات، شرکت میراب آرین را در سال ١٣٨٥ تاسیس کردند.

میراب آرین با هدف ورود به بازار تخصصی لوله، اتصالات و شیرآلات پلیمری فشار ‌قوی و بر اساس رویکرد توسعه مستمر در سیستم‌های لوله‌کشی فشار ‌قوی UPVC، اولین مکاتبات نمایندگی خود را در سال ۱۳۸۸ با شرکت پلی پایپ ایتالیا در زمینه اتصالات و شیرآلات آغاز نمود. در ادامه و از سال ١٣٩٠، میراب آرین موفق شد ضمن اخذ نمایندگی انحصاری از شرکت پیمتاش ترکیه، با واردات از برترین برندهای دنیا در زمینه اتصالات و شیرآلات فشار قوی UPVC از جمله FIP ایتالیا و CH اسپانیا، سبد محصولات خود را کامل‌تر نماید و شبکه فروش گسترده‌ای را برای پخش این محصولات در ایران ایجاد کند.

همزمان با رشد صنعت استخر، سونا و جکوزی، میراب آرین به عنوان بنیان‌گذار سیستم‌های نوین لوله‌کشی فشار قوی UPVC در این صنعت، در سال ١٣٩٢ و با هدف توسعه بازار، با واردات از برندهای برتر اروپایی تجهیزات استخر و سونا از جمله پمپ‌ها و فیلترهای IML اسپانیا، ‌هیترهای سونا Harvia فنلاند و لوازم جانبی استخر، با قدرت بیشتری وارد صنعت استخر و اسپا و مجموعه‌های آبی شد.

میراب آرین در سال ۱۳۹۴ با اخذ نمایندگی از شرکت Speck آلمان (اولین تولیدکننده پمپ‌های پلیمری استخری در دنیا) و Bowman انگلیس (رهبر جهانی مبدل‌های حرارتی) و در سال ١٣٩٦ با افزودن سیستم‌های گندزدایی استخر به سبد محصولات خود و واردات از برندهای Filtreau هلند، BS Pool اسپانیا و Piscimar اسپانیا، در جهت پاسخگویی به کلیه نیازهای بازار و کسب رضایت حداکثری مشتریان گام برداشت. پمپ‌های استخری برند ساچی (SACI) اسپانیا، انواع پمپ با کاربردهای مختلف برای استخر و جکوزی از برند AQUASTRONG (با استاندارد ایتالیایی)، فیلترهای تصفیه‌ی استخری فایبرگلاس از برند Ariona Pools اسپانیا، تجهیزات گرمایشی Max Daprà ایتالیا و جاروهای رباتیک استخری Zodiac فرانسه، از جدیدترین محصولاتی هستند که در سال‌های اخیر به سبد کالایی میراب آرین اضافه شده‌اند.

محصولات برندهای Era (شامل اتصالات و شیرآلات UPVC فشار قوی) و Hydro & Seal (شامل سیستم‌های لوله‌کشی UPVC، CPVC و ABS، شامل چسب، کلینر و پرایمر، اتصالات و شیرآلات) هم از جدیدترین آیتم‌های سبد محصولات وارداتی میراب آرین در زمینه‌ی ملزومات سیستم‌های لوله‌کشی هستند.

میراب آرین پس از سالها تجربه موفق و واردات از برترین برندهای دنیا در صنعت استخر و اسپا، در سال ۹۸ با اتکا بر پژوهش‌های تیم تحقیق و توسعه و تجربیات ارزشمند و عملیاتی در صنعت و همچنین الگوبرداری از برندهای پیشرو دنیا، تولید تجهیزات و ملزومات استخر و سونا را با نام‌های تجاری MEGA POOL و MEGA SPA  آغاز نمود و با نیازسنجی دقیق بازار و ارزیابی و کنترل کیفیت مناسب، جایگاه این برندها را در صنعت استخر و اسپا نهادینه کرد.

علاوه بر این، میراب آرین با هدف کاهش زمان و هزینه‌های اجرایی استخرهای خصوصی و خانگی، پکیج‌های یکپارچه‌ی روکار و توکار تصفیه MEGA POOL BOX را به بازار عرضه نموده است. برند SWIM PLUS نیز یکی دیگر از زیر مجموعه‌های میراب آرین است که به صورت تخصصی در زمینه‌ی طراحی و تولید استخرهای پیش‌ساخته‌ی فایبرگلاس و نصب و راه‌اندازی این استخرها در سراسر کشور فعالیت می‌کند. این شرکت همچنین با سرمایه‌گذاری در زمینه‌ی سیستم‌های لوله‌کشی فشار قوی، لوله و اتصالات UPVC را با برند MEGA POOL HYDROPOOL به بازار عرضه کرده است.  

میراب آرین در ابتدا با حداقل نیروی انسانی به فعالیت پرداخت اما طی سال‌های بعدی و با تکمیل سبد محصولات و گستردگی فعالیت‌های شرکت به لطف حضور در نمایشگاه‌های تخصصی در زمینه تصفیه آب، استخر و تاسیسات و توسعه شبکه فروش در سراسر کشور، به تعداد همکاران میراب آرین افزوده شد و امروز با بیش از ۱۰۰ نفر نیروی انسانی کارا و تلاشگر از جمله کارآفرینان صنعت تاسیسات به شمار می‌رویم.

ما با شعار”استخر و اسپا ایرانی همسو با کلاس جهانی” همواره به نشر دانش تخصصی در صنعت استخر و اسپا کمک کرده‌ایم. در این راستا، میراب آرین اقدام به تاسیس آکادمی استخر ایرانیان با مجوز سازمان فنی و حرفه‌ای نمود. امروزه میراب آرین با تولید و تامین محصولاتی متمایز و منطبق با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، به بازارهای جهانی می‌اندیشد.

میراب آرین از سال ۹۱ با هدف تخصص‌گرایی و با رویکرد تامین تجهیزات استخر، سونا و جکوزی، سبد کالای خود را گسترش داد و شبکه‌ی فروش گسترده‌ای را در سراسر ایران به همراه نمایندگانی حرفه‌ای ایجاد کرد. با تلاش‌های شبانه روزی تیم میراب آرین، تدوین استراتژی مناسب در صنعت و پاسخ‌دهی به نیازهای بازار لوله و اتصالات فشار قوی و همچنین تجهیزات استخر، سونا و جکوزی، شاهد رشد و توسعه روزافزون در بازار ایران بوده‎ایم. شرکت میراب آرین، بنیان‌گذار سیستم‌های لوله کشی فشار قوی UPVC در صنعت استخر بوده و بسیاری از پارک‌های آبی و پروژه‌های استخری کوچک و بزرگ توسط این شرکت تامین و تجهیز گردید. امروز با داشتن نمایندگی از ۲۰ برند برتر دنیا و برندهای داخلی خود در زمینه ی لوله، اتصالات و شیرآلات UPVC، تجهیزات و لوازم جانبی استخر، سونا و جکوزی و استخرها و جکوزی‌های پیش‌ساخته فایبرگلاس، میراب آرین آمادگی خود را در جهت تامین کالاهای مورد نظر اعلام می‌دارد. میراب آرین پیرو رسالت بنیان گذاران خود، همواره داشتن اعتبار در بین فعالان صنعت و اعتماد متقابل میان شرکای تجاری و نمایندگان خود را ثروت خود می‌داند.

دانشنامه استخر

برای دریافت کتابچه الکترونیکی (eBook)فرم زیر را پر کنید!